DRK503 Schildknecht Flexing Tester Manuale di operazione
Descrizione breve:
Precauzioni di sicurità 1. Marchi di sicurità: In stu manuale, e precauzioni di sicurezza è i seguenti elementi impurtanti di visualizazione sò mostrati quandu si usa l'instrumentu. Per prevene accidenti è periculi, osservate e seguenti note nantu à u periculu, l'avvertimentu è l'attenzione: Periculu: Questa visualizazione indica chì l'operatore pò esse ferite s'ellu ùn hè micca seguitu. Nota: L'articuli affissati sò indicati chì anu u putenziale di influenzà i risultati è a qualità di a prova. Nota: U ...
Precauzioni di sicurità
1. Marchi di sicurità:
In stu manuale, e precauzioni di sicurità è i seguenti elementi impurtanti di visualizazione sò mostrati quandu si usa l'instrumentu. Per prevene accidenti è periculi, osservanu e seguenti note nantu à u periculu, l'avvertimentu è l'attenzione:
Periculu: Questa visualizazione indica chì l'operatore pò esse feritu s'ellu ùn hè micca seguitu. |
Nota: L'articuli affissati sò indicati chì anu u putenziale di influenzà i risultati è a qualità di a prova. |
Nota: L'elementu affissatu indica a dichjarazione ausiliaria di u pruduttu in opera è usu. |
2. Nantu à questu strumentu, i seguenti marchi indicanu l'attenzione è l'avvertimentu.
Segnu d'avvertimentu | Questa marca indica induve hè necessariu di riferite à u manuale di operazione. | |
Marca di tensione periculosa | Stu simbulu indica un periculu di alta tensione. | |
Marca di prutezzione di terra | Si riferisce à u terminal di messa in terra di u strumentu. |
Summariu
1. Scopu:
A macchina hè adattata per a resistenza di flexure ripetuta di tessuti rivestiti, chì furnisce riferimentu per migliurà i tessuti.
2. Principiu:
Pone una striscia di tela rettangulare rivestita intornu à dui cilindri opposti in modu chì u specimenu hè cilindricu. Unu di i cilindri ripruduce longu u so assi, causendu una compressione alternata è rilassazione di u cilindru di tela rivestita, causendu un plegamentu nantu à u specimen. Stu plegamentu di u cilindru di tela rivestita dura finu à un numeru predeterminatu di cicli o u specimenu hè ovviamente dannatu.
3. Norme:
A macchina hè fatta secondu u metudu BS 3424 P9, ISO 7854 è GB / T 12586 B.
Descrizzione di u strumentu
1. Strumenta Strumenta:
Struttura di l'instrumentu:
Descrizzione di a funzione:
Fixture: stallà u sample
Pannellu di cuntrollu: cumpresu l'instrumentu di cuntrollu è u buttone di interruttore di cuntrollu
Linea di alimentazione: furnisce u putere per u strumentu
Pede di livellu: aghjustate l'instrumentu à a pusizione horizontale
Strumenti di stallazione di mostra: facili da installà campioni
2.Description di u pannellu di cuntrollu:
Composizione di u pannellu di cuntrollu:
1.Contatore 2. Pulsante Start 3. Pulsante Stop 4. Interruttore d'alimentazione 5. Interruttore di arrestu d'emergenza
3.
Prughjettu | Specificazioni |
Fixture | 10 gruppi |
Velocità | 8.3Hz±0.4Hz(498±24r/min) |
Cilindru | U diamitru esternu hè 25.4mm ± 0.1mm |
Pista di prova | Arc r460 mm |
Viaghju di prova | 11,7 mm ± 0,35 mm |
Clamp | Larghezza: 10 mm ± 1 mm |
Distanza interna di a pinza | 36 mm ± 1 mm |
Dimensione di mostra | 50 mm x 105 mm |
Numero di campioni | 6, 3 in longitudine è 3 in latitudine |
Volume (LxPxH) | 43 x 55 x 37 cm |
Pesu (circa) | ≈ 50 kg |
Alimentazione elettrica | 1∮ AC 220V 50Hz 3A |
Strumenti 4.Ausiliary:
Pinza: 10 pezzi
Chjave
Installazione di strumenti
1. Cundizioni di supply supply:
Per piacè cunfigurate l'alimentazione curretta in cunfurmità cù l'etichetta di sta macchina
Periculu A gamma di errore di a tensione di input deve esse in ± 10%, è a macchina deve esse messa in terra currettamente per prevene ferite causate da fuga elettrica. |
2. Esigenze di l'ambiente di u funziunamentu: e cundizioni di a temperatura di l'ambienti.
3. A macchina deve esse piazzata nantu à una piattaforma horizontale è stabile per mantene a macchina stabile.
Specificazione di u funziunamentu
1. Preparazione di pezzi di prova:
1. Preparazione di campioni:
1.1 da u rotulu di tela rivestita di larghezza effettiva, tagliatu 60 mm x 105 mm campione, cù 3 lati longhi paralleli à l'orditu è a trama rispettivamente
1.2 u specimenu deve esse tagliatu da un intervallu uniforme in tutta a larghezza è a lunghezza di u specimenu
1.3 aghjustà a mostra: a mostra deve esse aghjustata à l'equilibriu à 21 ± 1 ℃ è 65 ± 2% umidità relativa
2. Passi di u funziunamentu:
2.1. Elementi da esse cunfirmati prima di l'operazione:
Cunfirmà se l'alimentazione di energia risponde à i requisiti
Assicuratevi chì l'instrumentu funziona normalmente
Sia u supportu di mostra mobile hè in a pusizione media
2.2. Installazione di mostra:
2.2.1 rotola u rivestimentu di prova di a mostra in un cilindru cù cura, è mette duie pinze à l'esterno di u cilindru. Allora mette a mostra fora di un paru di cilindri. Prima, mette i dui cilindri in a pinza di l'attrezzatura di muntatura di specimen, è fissate i dui cilindri nantu à l'attrezzatura cù u bolt. Dispone i campioni in ordine, è mette e duie pinze nantu à e duie estremità di a mostra vicinu à i lati interni di l'attrezzatura di muntatura.
2.2.2 chjude a pinza cù un cacciavite, chjappà e duie estremità di a mostra nantu à u cilindru, a distanza trà e pinze superiore è inferiore hè di 36 mm, è chjude a pinza per chjappà a parte superiore di a mostra.
2.3 caccià i dui pin, caccià un paru di cilindri stallati cù a mostra da l'attrezzatura di stallazione (Fig. 7), allineate i fori tondi di bolt di i cilindri superiori è inferiori cù i viti nantu à a sede di l'attrezzatura di prova (Fig. 8). ), è chjude i cilindri superiore è inferiore nantu à u sediu di l'attrezzatura cù una chjave (Fig. 9 ~ Fig. 11)
2.4 installà tutti l'altri campioni nantu à u stand di prova di l'attrezzatura secondu i metudi descritti in i passi 2.1 ~ 2.3
Periculu Quandu stallate è smontate u cilindru è u campione, assicuratevi di spegne l'alimentazione di a macchina per evità ferite à l'operatore. Dopu chì u cilindru hè stallatu nantu à u sediu di l'attrezzatura di prova, a vite deve esse chjusa per evità di dannà l'instrumentu. |
3. Cumincià a prova:
3.1 accende l'alimentazione, stabilisce i tempi di prova (u numeru di volte hè di stimà u numeru di volte quandu a mostra hè dannata è deve esse fermata per l'ispezione) è appughjà a chjave RST per sguassà i tempi attuali di u contatore.
Nota: u metudu di impostazione di u tempu: accende l'interruttore di l'alimentazione di l'instrumentu, appughjà a chjave di triangulu dritta nantu à u contatore, u numeru nantu à u screnu lampeggia in u modu di paràmetru, cuntinueghja à appughjà a chjave di triangulu dritta per cambià u numeru, appughjà u su. chjave triangulu per cambià a dimensione di u valore (0 ~ 9 hè visualizatu à turnu). Dopu chì u paràmetru hè cumpletu, aspittà circa 8 s chì a schermu smetta di lampassi, è a paràmetra entra in vigore
3.2 appughjà u buttone di partenza per inizià a prova, è a macchina ferma automaticamente quandu u numeru stabilitu righjunghji
3.3 verificate a cundizione di prova di mostra; se hè necessaria un'ispezione più dettagliata, spegne l'interruttore di alimentazione di a macchina, sguassate u campione per l'ispezione, è registrà i tempi di prova.
3.4 s'ellu hè necessariu di cuntinuà a prova, resettate i tempi di prova secondu u metudu sopra
3.5 dopu a prova, spegne u putere è pigliate tutti i campioni per l'analisi
【Nota】 In principiu, a mostra sguassata da l'attrezzatura ùn deve esse stallata nantu à l'attrezzatura di novu per a prova; se ne necessariu, a mostra pò esse reinstallata nantu à l'attrezzatura per più teste dopu l'accordu di tutti i partiti Se vulete piantà a mità di strada, basta à appughjà a chjave di stop per piantà l'azzione. |
3. Valutazione di u risultatu è rapportu di prova:
3.1. Esempiu di ispezione:
3.1.1 quandu u numeru stimatu di esemplari dannighjati hè ghjuntu, u cilindru è u campione pò esse sguassati da a sede di l'attrezzatura di prova per l'ispezione iniziale, è i tempi di prova currispondenti sò registrati:
Deterioramentu di u revestimentu di mostra;
U cracking di u revestimentu di a mostra;
A mostra hè dannata (cracked)
3.1.2 ispezione iniziale se ne necessariu, u specimenu pò esse cacciatu da u cilindru per una ispezione più dettagliata; dopu chì tutte e teste sò state finite, u specimenu deve esse eliminatu da u cilindru per una ispezione più dettagliata:
3.1.2.1 valutazione di a resistenza à a piegatura è a cracking:
Tutti i fatturi visibili, cum'è arrughe, cracking, peeling and discoloration, sò cunsiderate per evaluà l'aspettu generale. I campioni testati per a flexure è quelli senza flexure test sò paragunati senza ingrandimentu. I gradi di deteriorazione di l'apparenza sò determinati secondu i quattru gradi seguenti, è u gradu intermediu hè accettatu:
0 - nimu
1 - ligeru
2 - mediu
3 - seriu
3.1.2.2 descrizzione di dannu: s'ellu ci hè, u tipu di dannu deve esse dichjaratu.
3.1.3 cracking: inspeccione attentamente u specimenu cù 10 volte di lente d'ingrandimentu è preferibile 10 volte stereo microscope. S'ellu ci hè cracke, informate a prufundità, a quantità è a durata di i cracks secondu e seguenti disposizioni.
3.1.3.1 prufundità di crack: a classificazione di a prufundità di crack hè a siguenti:
Ni1 - senza cracking;
A - crepe nantu à a superficia o a strata di mudificazione di a superficia, è nisuna capa di scuma o strata media hè stata ancu esposta.
B - cracking, ma micca attraversu a capa intermedia, o in u casu di un revestimentu unicu, u tessulu di sustrato ùn hè micca espostu;
C - penetrazione di crack à a tela di basa;
D-cracking penetra completamente in u materiale.
3.1.3.2 nùmeru di cracks: arregistrà u livellu più bassu di cracks, rapprisentanu u peghju gradu di cracking. Se ci sò più di 10 cracke, simpricimenti signalate "più di 10 cracks".
3.1.3.3 crack length: arregistrà u crack più longu à u livellu più bassu, rapprisentanu u peghju gradu di cracking, spressione in mm.
3.1.4 delaminazione: per valutà s'ellu ci hè un gradu evidenti di delaminazione, deve esse realizatu a prova nantu à u cambiamentu evidenti di a forza di adesione di u revestimentu o a resistenza à l'usura, l'assorbimentu d'oliu o a resistenza di pressione statica. Inoltre, u gruixu tutale di u specimenu pò esse tagliatu per revelà a delaminazione in a pusizione suspettata.
Nota 1: a delaminazione pò esse micca evidenti, ma pò fà u tessulu rivestitu più faciule d'usà, l'abrasione è l'absorzione d'oliu, è pò ancu riduce a so resistenza di pressione statica.
Nota 2: Quessi sò testi supplementari opzionali, indipendenti da a prova di flexure, è ùn ponu micca esse aduprati com'è metudu per valutà a resistenza di flexure di i tessuti rivestiti.
3.2. Rapportu di prova: u rapportu deve include i seguenti cuntenutu
U numeru standard di a basa di prova;
Tutti i dettagli di l'identificazione di u tessulu rivestitu;
U numeru specificatu di flexure durante a prova è l'ispezione è u numeru di flexure à l'ispezione finale;
L'estensione di danni per inspezione cum'è descritta in a Sezione 1;
Dettagli di ogni deviazione da a prucedura di prova standard
【Nota】 I registri sopra sò solu per riferimentu. Per piacè riferite à i normi pertinenti per i dettagli. |
Prucedura di calibrazione
1. Elementu di currezzione: rapidità
Strumentu 2.Calibration: cronometru elettronicu
3. Periudu di calibrazione: un annu
4. Passi di calibrazione:
4.1. Metudu di currezzione di velocità:
4.2 accende u putere di a macchina è stabilisce i tempi di prova per esse più di 500
4.3 appughjà a chjave di partenza per inizià a macchina è lasciate u tempu di cronometru
4.4 quandu u cronometru righjunghji 1 minutu per piantà u timing, appughjà stop per fermà a macchina à u stessu tempu, è verificate se u numeru di volte mostratu da u contatore hè coherente cù a vitezza.
Prucedure di mantenimentu
1. A superficia di a macchina deve esse pulita prima è dopu ogni prova.
2. L'oliu lubricating deve esse aghjuntu regularmente à a parte rotativa di a macchina.
3. Quandu a macchina ùn hè micca in esecuzione per un bellu pezzu, u spinu di u putere deve esse tiratu fora.
SHANDONG DRICK INSTRUMENTS CO.,LTD
Profilu di a cumpagnia
Shandong Drick Instruments Co., Ltd, hè principalmente impegnata in a ricerca è u sviluppu, a fabricazione è a vendita di strumenti di prova.
A cumpagnia hà stabilitu in u 2004.
I prudutti sò usati in unità di ricerca scientifica, istituzioni d'ispezione di qualità, università, imballaggio, carta, stampa, gomma è plastica, chimica, alimentaria, farmaceutica, tessili è altre industrii.
Drick attenti à a cultivazione di talentu è a furmazione di squadra, aderendu à u cuncettu di sviluppu di prufessiunalità, dedicazione.pragmatismu è innuvazione.
Aderisce à u principiu orientatu à u cliente, risolve i bisogni più urgenti è pratichi di i clienti, è furnisce soluzioni di prima classe à i clienti cù prudutti d'alta qualità è tecnulugia avanzata.